REGULAMIN COVID-19 1. Udział w Turnieju jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu COVID-19 oraz z obowiązkiem zastosowania się do niego. 2. Obowiązuje dezynfekcja rąk przed wejściem na halę. 3. Należy zachować szczególną ostrożność oraz dystans 1,5 m w kolejkach oraz na terenie obiektu. 4. Każda osoba przed wejściem będzie poddana pomiarze temperatury. 5. Publiczność jest zobowiązana do zakrywania ust i nosa na terenie turnieju. 6. Każda osoba ma obowiązek wpisania się do rejestru osób biorących udział w wydarzeniu poprzez podanie imienia i nazwiska, telefonu kontaktowego oraz podpis. 7. Każdy tancerz ma obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o braku kontaktu z osobami chorymi oraz przebywającymi na kwarantannie oraz że nie wykazują objawów chorób wskazujących na COVID-19. Oświadczenie jest gotowe do pobrania na stronie ptt.lublin.pl. 8. W szatniach przybywają jedynie osoby biorące czynny udział w turnieju (tancerze). 9. Istnieje możliwość rozpoczęcia bloków tanecznych bez prezentacji par. 10. Wejście na parkiet będzie odbywać się z wielu miejsc w celu uniknięcia skupisk. |