REGULAMIN PUCHARU KLAS F, E i D
MŁODZIEŻY i PAR DOROSŁYCH
Polskiego Towarzystwa Tanecznego
Żabno, 13 czerwca 2021 r
1. Nazwa Turnieju: Puchar Klas F, E i D PTT - ŻABNO 2021
2. Organizator turnieju: Klub Tańca Sportowego LATINO ŻABNO
3. Współorganizator: Polskie Towarzystwo Taneczne
4. Termin: 13.06.2021r.
5. Miejsce: 33-240 Żabno, Hala Sportowa ul. Przybyszewskiego b/n
6. Wymiary parkietu: 23m x 12m
7. Kierownik turnieju: Gabriel SKIBA, 696 615 716, Katarzyna Skiba 606 944 699
8. Charakter turnieju: Puchar klas, PREMIUM
9. Turniej rozgrywany jest zgodnie z Przepisami STT PTT.
10. Zgłoszenie do udziału w turnieju jest równoznaczne z akceptacją warunków rozgrywania turnieju zgodnie z przepisami STT PTT, niniejszego regulaminu oraz przepisami GIS i MZ.
Turniej odbywa przy wsparciu Starostwa Powiatowego w Tarnowie.
11. Celem Pucharu jest:
- wyłonienie zdobywców Pucharu Klas F, E i D PTT na rok 2021
- popularyzacja sportowego tańca towarzyskiego i jego walorów wychowawczych
12. Prawo startu w Pucharze mają pary, które:
- posiadają aktualne dane w Centralnej Bazie Danych PTT,
- wpis do rejestru na 2021 rok,
- przy rejestracji przedstawią oświadczenie COVID-19 oraz potwierdzenie wniesienia opłaty startowej.
13. Program Pucharu:
Program może ulec zmianie w zależności od ilości zgłoszonych par. Aktualny program
zostanie opublikowany 10.06.2021.
|
Blok I
|
Blok II
|
Blok III
|
Blok IV
|
Kategorie, klasy
|
Do 9 lat kl.H
Do 9 lat kl.G
10-11 lat kl.H
10-11 lat kl.G
10-11 lat kl.F
12-13 lat kl.H
12-13 lat kl.G
12-13 lat kl.F
|
12-13 lat kl.E
10-11lat kl.E
14-15 lat kl.F
14-15 lat kl.E
14-15 lat kl.D
|
Puchar Klas ST
pow.16 lat kl. F ST
(Eliminacje i finały)
pow.16 lat kl. E ST
(Eliminacje i finały)
pow.16 lat kl. D ST
(Eliminacje i finały)
14-15 lat kl.C
pow.16 lat kl.C
|
Puchar Klas LA
pow.16 lat kl.F LA
(Eliminacje i finały)
pow.16 lat kl.E LA
(Eliminacje i finały)
pow.16 lat kl.D LA
(Eliminacje i finały)
pow.16 lat kl.B
|
Rejestracja par (godz.)
|
8.00 – 8.45
|
11.00- 11.30
|
14.15- 14.45
|
17.30-18.00
|
Próba parkietu (godz.)
|
8.30 – 8.55
|
11.15-11.40
|
14.30- 14.55
|
18.00- 18.25
|
Rozpoczęcie (godz.)
|
9.00
|
11.45
|
15.00
|
18.30
|
Zakończenie (godz.)
|
11.00
|
14.15
|
17.30
|
21.00
|
14.Warunkiem uczestnictwa w Pucharze jest:
- rejestracja on-line na stronie www Pucharu zgodnie z terminem zgłoszeń, tj. do dnia 07 czerwca 2021 r, po tym terminie organizator może ale nie musi przyjąć pary z podwójną opłatą startową zgodnie z regulaminem.
- odebranie numeru startowego w czasie rejestracji,
- wniesienie opłaty startowej, nr konta: BNP Paribas 16 2030 0045 1110 0000 0412 8040, Fundacja LATINO, 33-240 Żabno, ul. Wilanowska z dopiskiem Puchar Klas 2021 kategoria, blok + imiona i nazwiska zawodników oraz „ Klub” delegujący
- Inne: brak
- Opłata startowa wniesiona na konto organizatora do 07 czerwca 2021 r. wynosi 50 zł od osoby za 1 styl (decyduje data nadania wpłaty). Opłata po 07 czerwca wynosi 100 zł od osoby za 1 styl.
- Na jednego tancerza niepełnoletniego przypada jeden opiekun
- Na jedną parę taneczną pełnoletnią przypada jeden opiekun
- Bilety wstępu: zawody odbywają się bez udziału publiczności,
opiekunowie zawodników - 40 zł/ opiekun wstęp.( przelew na konto najpóźniej do 7 czerwca 2021 r.)
- Trenerzy są naszymi gośćmi ( po wcześniejszym zgłoszeniu na mail fundacja.latino@gmail.com do 07.06.2021).
- Warunkiem wejścia na halę jest założenie opaski na rękę.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ilości opiekunów przypadających na tancerza lub parę oraz wcześniejszego zamknięcia listy opiekunów
- Każdy opiekun musi zostać zgłoszony drogą mailową na adres fundacja.latino@gmail.com
w tytule maila: „zgłoszenie opiekuna”:
w treści: Imię i nazwisko opiekuna, imię i nazwisko tancerza/pary, blok taneczny, kategoria wiekowa, styl taneczny, klasa taneczna/Puchar klas
Przed wejściem na halę każdy opiekun będzie musiał okazać dokument tożsamości, potwierdzenie zgłoszenia i przelewu.
- W przypadku braku uczestnictwa w imprezie opłata nie podlega zwrotowi oraz nie może być przekazana na inną osobę.
- Zamknięcie list startowych nastąpi dnia: 07.06.2021 r. godz. 24.00. po tym terminie przyjmujemy pary tylko jeżeli nie zmieni to rundy lub jeżeli ilość zawodników na danym bloku nie przekroczy przepisowej ilości.
- Brak opłaty startowej na koncie Organizatora w terminie uniemożliwia start pary w Pucharze.
- Organizatorzy nie wysyłają potwierdzeń przyjęcia par
- Lista startowa par jest publikowana na stronie internetowej Pucharu. Członek wspierający PTT, który po terminie zgłoszeń decyduje się na wycofanie pary z udziału, ma obowiązek o tym fakcie powiadomić mailowo i telefonicznie organizatora Pucharu (opłata nie podlega zwrotowi).
- W przypadku nie poinformowania Organizatora Pucharu członek wspierający PTT ponosi koszty na rzecz organizatora, w wysokości opłaty startowej pary wniesionej po terminie zgłoszeń, tj. 100 zł za styl/os.
- Zgłoszenie rezygnacji z udziału w Pucharze jest odnotowywane w dokumentacji Pucharu
z podaniem par i członków wspierających, których sprawa dotyczy.
15. Przeklasyfikowania Pucharu Klas F, E i D PTT:
Klasę wyższą otrzymuje do 10% startujących par – nie mniej niż 3 pary.
Kolejne 30% par z całości uzyskuje 1 punkt PREMIUM.
16. Nagrody:
- Zdobywcy 1-go miejsca w klasie F, E i D otrzymują puchary, medale i dyplomy,
- Zdobywcy 2-go i 3-go miejsca w klasie F, E i D otrzymują puchary, medale i dyplomy
17. Koszty:
Koszty ubezpieczenia, przejazdu i ewentualnego noclegu par, pokrywają instytucje
delegujące lub sami zainteresowani.
18. W czasie Pucharu działają:
Komisja Sędziowska i Skrutacyjna, zatwierdzone przez ZG PTT;
Konferansjer – Jarosław Całka
Obsługa Muzyczna – Dariusz Ćwik
Opieka Medyczna- TAK
Sklep taneczny – TAK ( odzież, obuwie, stroje)
19. Przebieg i sędziowanie Pucharu:
- podział na grupy: 1/32, 1/16 finału - stałe grupy; 1/8, 1/4, 1/2 finału - zmienne grupy; o liczbie par i grup w poszczególnych rundach decyduje Sędzia Główny
- w Pucharze odbędzie się runda barażowa
- w Pucharze stosuje się zasadę przechodzenia do następnej rundy co najmniej 50% uczestniczących par do półfinału włącznie. Do finału typuje się zawsze 6 par.
- nie stosuje się dogrywek - w przypadku remisu do następnej rundy przechodzą także pary remisujące
- wszystkie pary rozpoczynają udział od pierwszej rundy
- muzyka dla wszystkich grup nie będzie jednakowa
- we wszystkich rundach turnieju czas trwania utworów wynosi 1,5 minuty – 2 minut (WA, T, WW, F, Q, CCC, S, R, P, J). Sędzia Główny zawsze może przedłużyć czas trwania utworu, jeśli uzna, że jest to konieczne dla obiektywnej oceny tańca
- długość przerwy między rundami danej kategorii będzie wynosić co najmniej 20 minut
20. Stroje i reklama na strojach tanecznych:
Stroje i reklama na strojach zgodnie z Przepisami STT PTT
21. Filmowanie turnieju:
- filmowanie jest dozwolone bez opłaty
- pary zgłaszające swój udział w turnieju wyrażają bezwarunkową i bezterminową zgodę na filmowanie imprezy oraz na nieodpłatne wykorzystanie materiału fotograficznego i filmowego dla potrzeb własnych Organizatora.
22..W sprawach spornych decyduje Sędzia Główny z Kierownikiem Pucharu.
23. W sprawach techniczno-organizacyjnych wszystkich uczestników Pucharu obowiązuje
bezwzględne podporządkowanie się zaleceniom Organizatorów.
24. Pozostałe informacje:
- Organizator nie ubezpiecza par uczestniczących w turniejach i nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatni, za pojazdy zaparkowane wokół obiektu oraz za rzeczy w nich pozostawione
- bezwzględnie obowiązują ochraniacze obuwia tanecznego
25.Klauzula informacyjna ( udostępnianie wizerunku )
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/94/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) informuje się , że :
- Uczestnictwo w turnieju jest dobrowolne i jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych , w tym wizerunku.
- Administratorem danych osobowych, w tym wizerunku jest uczestników turnieju jest Fundacja LATINO, 33-240 Żabno, ul. Wilanowska 7 , adres korespondencyjny: j.w.
- Dane osobowe, w tym wizerunek będzie przetwarzany w celu promocji i budowania pozytywnego wizerunku Organizatora Turnieju , będącego Administratorem danych, na portalach społecznościowych , w mediach i w materiałach promujących turniej oraz firmę.
- Odbiorcą danych będą również instytucje współpracujące z Organizatorem w zakresie realizacji imprezy.
- Uczestnik turnieju posiada prawo do dostępu do treści swoich danych , w tym wizerunku oraz prawo ich sprostowania , usunięcia , ograniczenia przetwarzania , prawo do przenoszenia danych, zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych , a także prawo do cofnięcia zgody.
( wysłanie informacji na adres mailowy : fundacja.latino@gmail.com )
- Uczestnik turnieju ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych, w tym wizerunku, dotyczących jego osoby narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
- Dane osobowe uczestników turnieju, w tym wizerunek będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Na turnieju obowiązywać będą ścisłe procedury sanitarne, każda osoba znajdująca się na obiekcie będzie musiała ich ściśle przestrzegać. Osoby nieprzestrzegające zasad sanitarnych będą musiały opuścić obiekt.
- Brak ścianki do robienia zdjęć, aby uniknąć większych zgromadzeń w jednym miejscu.
25. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia całej kategorii Premium
26. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia list startowych
danego bloku.
27. Procedura bezpieczeństwa podczas turnieju w okresie pandemii COVID-19
zamieszczona będzie w zakładce „informacje” i aktualizowana na bieżąco zgodnie z
aktualnymi obostrzeniami, jest ona integralną częścią niniejszego regulaminu.
28. Wszelkie sprawy sporne nie ujęte w niniejszym regulaminie rozstrzyga Kierownik
Turnieju w porozumieniu z Sędzią Głównym.
29. Adres korespondencyjny i kontakt do organizatorów Pucharu:
Fundacja LATINO, 33-240 Żabno, ul. Wilanowska 7 ,
fundacja.latino@gmail.com, Gabriel Skiba: 696 615 716
UWAGA!
Wejście na halę odbywa się w trakcie rozpoczęcia rejestracji danego bloku. Po zakończeniu rywalizacji (bloku) wszyscy bezwzględnie opuszczają halę w celu dezynfekcji pomieszczeń. Wejście i wyjście oddzielnymi drzwiami.
|