REGULAMIN PUCHARU KLAS F, E i D MŁODZIEŻY i PAR DOROSŁYCH Polskiego Towarzystwa Tanecznego Siennica Różana, 25 października 2020
1. Celem Pucharu jest:
2. Organizatorami Pucharu są:
3. Termin i miejsce: 25 października 2020, Hala Sportowa Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej. 4. Bilety wstępu: (dostępne w dniu imprezy) a) 20 zł, 10 zł - bilet szkolny (do lat 6 wstęp wolny) b) stoliki przy parkiecie: miejsce przy stoliku 50 zł/os (ilość miejsc bardzo ograniczona) rezerwacja 501046676 5. Program Pucharu: 6. Prawo startu w Pucharze mają pary, które:
7. Warunkiem uczestnictwa w Pucharze jest:
8. Turniej zostanie rozegrany zgodnie z aktualnymi przepisami PTT oraz z zachowaniem wytycznych GIS i Rady Ministrów w związku z występowaniem COVID-19 9. Opłata startowa wniesiona do dnia 19 października 2020 r. wynosi 40 zł od osoby za 1 styl (decyduje data nadania wpłaty). Opłata wniesiona po 19 października 2020 r. (data zaksięgowania przelewu na koncie organizatora) wynosi 80 zł od osoby za 1 styl. Zamknięcie list startowych nastąpi dnia: 21 pażdziernika 2020 r. godz. 24.00. Brak opłaty startowej na koncie Organizatora w tym terminie uniemożliwia start pary w Pucharze. Organizatorzy nie wysyłają potwierdzeń przyjęcia par. Lista startowa par jest publikowana na stronie internetowej Pucharu. Członek wspierający PTT, który po terminie zgłoszeń decyduje się na wycofanie pary z udziału, ma obowiązek o tym fakcie powiadomić pisemnie organizatora Pucharu (opłata nie podlega zwrotowi). W przypadku nie poinformowania Organizatora Pucharu członek wspierający PTT ponosi koszty na rzecz organizatora, w wysokości opłaty startowej pary wniesionej po terminie zgłoszeń, tj. 80 zł za styl/os. Zgłoszenie rezygnacji z udziału w Pucharze jest odnotowywane w dokumentacji Pucharu z podaniem par i członków wspierających, których sprawa dotyczy. Przeklasyfikowania: Klasę wyższą otrzymuje do 30% startujących par – nie mniej niż 3 pary. a z pozostałych uczestników:70 % kolejnych par dostaje 1 PREMIUM. np. przy 25 parach - 8 par jest zdobywa klasę, a 12 par zdobywa 1 Premium, a przy15 parach -5 par zdobywa klasę, a 7 par zdobywa 1 Premium Nagrody:
10. Koszty: Koszty ubezpieczenia, przejazdu i ewentualnego noclegu par, pokrywają instytucje delegujące lub sami zainteresowani. 11. W czasie Pucharu działają: Sędzia Główny (nie punktujący), Komisja Sędziowska i Skrutacyjna, zatwierdzone przez ZG PTT; Konferansjer – Adam Berkowicz Obsługa Muzyczna – Radosław Mojsym DJ Bondi Kierownik Pucharu – Magdalenaa Łoza Kierownik Artystyczny - Halina Buczma Opieka Medyczna- TAK 12. Przebieg i sędziowanie Pucharu:
13. Stroje i reklama na strojach tanecznych: Stroje i reklama na strojach zgodnie z Przepisami PTT 14. Filmowanie Pucharu:
15. W sprawach spornych decyduje Sędzia Główny Pucharu w porozumieniu z Oficjalnym Przedstawicielem PTT. 16. W sprawach techniczno-organizacyjnych wszystkich uczestników Pucharu obowiązuje bezwzględne podporządkowanie się zaleceniom Organizatorów. 17. Pozostałe informacje:
19. Adres korespondencyjny i kontakt do organizatorów Pucharu: Chełmskie Centrum Tańca Rytm, ul. Słowackiego 16/15, 22-100 Chełm, 501046676, 512553359, 825630852, rytmchelm@gmail.com
REGULAMIN COVID-19 1. Udział w Pucharze Klas F,E i D jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu COVID-19 oraz z obowiązkiem zastosowania się do niego. 2. Obowiązuje dezynfekcja rąk przed wejściem na halę. 3. Należy zachować szczególną ostrożność oraz dystans 1,5 m w kolejkach oraz na terenie obiektu. 4. Każda osoba przed wejściem będzie poddana pomiarze temperatury. 5. Publiczność jest zobowiązana do zakrywania ust i nosa na terenie turnieju. 6. Każda osoba ma obowiązek wpisania się do rejestru osób biorących udział w wydarzeniu poprzez podanie imienia i nazwiska, telefonu kontaktowego oraz podpis. 7. Każdy tancerz ma obowiązek złożenia pisemnego oświadczenia o braku kontaktu z osobami chorymi oraz przebywającymi na kwarantannie oraz że nie wykazują objawów chorób wskazujących na COVID-19. Oświadczenie jest gotowe do pobrania na stronie ptt.lublin.pl 8. W szatniach przybywają jedynie osoby biorące czynny udział w turnieju (tancerze). 9. Istnieje możliwość rozpoczęcia bloków tanecznych bez prezentacji par. 10. Wejście na parkiet będzie odbywać się z wielu miejsc w celu uniknięcia skupisk.
|