Bieżące informacje publikujemy na stronach facebookowych: - dla kategorii młodzieżowych https://www.facebook.com/CeA-Challenge-Cup-101007425165586/?ref=pages_you_manage Turniej obsługiwany jest przez Grupę CeA co oznacza, że jeden organizator zatroszczy się o wszystkie Wasze potrzeby turniejowe i około turniejowe. mail: mag.magic@interia.eu tel. 693 979 402 Uwaga nietypowe kategorie. 16-18 E, D, C, Open 19+ Open Przypominamy o możliwości, zgodnie z Systemem PREMIUM: pkt. 1.4 „Dopuszcza się możliwość zdobywania przez pary/tancerzy punktów PREMIUM poprzez start łącznie z klasą o jedną wyższą w tej samej kategorii wiekowej …” i pkt. 1.6 „Tancerz/ Para, w danym dniu może tańczyć w maks. dwóch kategoriach turnieju PREMIUM …”. Noclegi. Dysponujemy pokojami dwuosobowymi bez śniadań w cenie 90,- zł za pokój za noc. Wersja jednoosobowa 75,- zł. Parking przy hotelu bezpłatny. Hotel zlokalizowany jest 950 m od sali turniejowej. Ceny noclegów obowiązują wyłącznie przy rezerwacji za naszym pośrednictwem. Bufet i obiady. Podczas turnieju będzie działał bufet z napojami i przekąskami. Za naszym pośrednictwem można zamówić obiady w cenie 25,- zł, gdyż bufet nie będzie prowadził sprzedaży ciepłych posiłków. Stoiska. Obuwie – Akces Dance. Stroje – SHE. Kamienie - Black Crystal Czesanie i makijaż. Przygotowanie wizerunkowe tancerek i tancerzy do startu. Obowiązują rezerwacje. Ścianka. Do dyspozycji tancerzy przygotowaliśmy profesjonalną ściankę do robienia zdjęć. Serwis fotograficzny. Oprócz możliwości zakupu zdjęć uczestników turnieju zrobionych w trakcie rywalizacji proponujemy specjalne sesje zdjęciowe. Transmisja on-line. Link do transmisji on-line (oddzielnie dla każdego bloku) dostępny będzie na naszej stronie facebookowej najpóźniej na dzień przed relacją. W opisie każdego bloku znajdziecie aktualny program. Istnieje możliwość profesjonalnie nagranego pokazu pary tanecznej lub prezentacji reklamy sponsora turnieju. Pakiet VIP. Na turnieju wydzielona jest strefa VIP, do której wstęp mają wyłącznie osoby korzystające z pakietu VIP i obsługa. Pakiet VIP w cenie 140,- zł od osoby obejmuje całodzienny bilet wstępu, miejsce przy stoliku, posiłki i napoje zgodnie z menu, dostęp do strefy tancerza. Trenerzy. Trenerzy zarejestrowanych w terminie par tanecznych, którzy dokonają w terminie do 25 kwietnia zgłoszenia swojej obecności podczas turnieju są gośćmi Organizatora. Nie ponoszą opłat za wejście, mogą skorzystać ze specjalnej szatni dla Trenerów, otrzymują identyfikator uprawniający do dostępu do strefy tancerza i bezpłatny serwis kawowy. Trenerzy korzystający z PAKIETU TRENERA (1 trener na klub) biorą udział w losowaniu butów treningowych ufundowanych przez firmę Akces Dance. Obsługa turnieju. Rejestracja, organizacja, rezerwacje, program, media, pokazy, – Cor et Animus Fundacja Noclegi – Hotel Babilon Wyżywienie – Aquadirect Parking – TS Wisła Czesanie i makijaż – Beata Szcześniak Nagłośnienie i parkiet – MDK Dom Harcerza Oświetlenie – EDDY EVENT Muzyka – Jarosław Michałek Prowadzenie – Adam Berkowicz Serwis fotograficzny - WJAMM Photo Transmisja – Kotamba Dyplomy – Lobos PROMO Medale, puchary - HONBU Stoliki, pakiet VIP – Cor et Animus Fundacja (rezerwacje za pośrednictwem organizatora) Klauzula informacyjna RODO i procedura bezpieczeństwa podczas turnieju w okresie pandemii COVID – 19 publikowane będą w zakładce „informacje” jako integralne części regulaminu turnieju do 28 kwietnia (czwartek) 2022 r. do godziny 22:00. Szanowni Trenerzy, Przypominamy, że jedyny skuteczny kontakt z organizatorem to mail. Czekamy na potwierdzenie Waszej obecności, a zgłoszonych w terminie i posiadających imienne identyfikatory premiujemy bezpłatną kawą i uczestnictwem w losowaniu pary obuwia treningowego firmy Akces. Do zobaczenia podczas turnieju. Dojazd na turniej i parking, szatnie. Wejście na teren obiektu jest od strony zachodniej (od ul. Reymana róg ul. Reymonta). Naprzeciw wejścia zlokalizowany jest parking ogólnodostępny przy stadionie miejskim (KS Wisła). Dla uczestników turnieju koszt parkingu to 10,- zł za postój do 5 godzin (proszę pobrać wzór identyfikatora na parking do włożenia za szybę): http://coretanimus.pl/wp-content/uploads/2022/04/Parking-01-05.pdf Na terenie MDK "Dom Harcerza" nie dysponujemy wolnymi miejscami parkingowymi dla uczestników. Można parkować wzdłuż ulicy Reymonta, ale proszę pamiętać, że w sobotę obowiązują w Krakowie strefy płatnego parkowania do godz. 20:00. W niedzielę strefy nie obowiązują. Zasady organizacyjne. Prosimy o niezgłaszanie się na turniej przed godziną rozpoczęcia rejestracji, gdyż nie będzie możliwości wcześniejszego wejścia na teren obiektu. Osoby rezerwujące świadczenia za pośrednictwem organizatora: noclegi, wyżywienie, transport, czesanie, pakiet VIP, zgłoszenia trenerów, akredytacje, otrzymają potwierdzenia zwrotne drogą mailową. Prosimy o sprawdzenie, aby nie narażać się na niepotrzebne utrudnienia. Strefa tancerza, druga sala treningowa. Na turnieju wydzielona jest strefa tancerza i druga sala treningowa, do której wstęp mają: tancerze w stroju tanecznym lub treningowym z przypiętym numerem startowym, trenerzy korzystający z pakietu dla Trenerów z widocznym identyfikatorem, osoby korzystające z pakietu VIP z widocznym identyfikatorem, Sędziowie i obsługa. Strefa Sędziów. Strefa Sędziów jest strefą wydzieloną, dostępną wyłącznie dla Sędziów i obsługi. Kontakt z osobami znajdującymi się w strefie Sędziów wyłącznie przez rejestrację TURNIEJU lub przechodząc przez parkiet do Konferansjera. Biuro rzeczy znalezionych. Po rzeczy znalezione prosimy zgłaszać się w miejscu wypisywania dyplomów (za wyjątkiem czasu ogłaszania wyników). Działalność podmiotów trzecich. Wykonywanie przez podmioty trzecie jakiejkolwiek działalności, w tym gospodarczej, na terenie obiektu podczas CeA Challenge Cup Majówka w Krakowie, bez uprzedniej zgody organizatora jest bezwzględnie zabronione. Wykorzystywanie oznakowań graficznych identyfikujących CeA Challenge Cup Majówka w Krakowie w celach zawodowych lub zarobkowych przez podmioty trzecie wymaga uprzedniej zgody organizatora. Wszystkie płatności gotówką przy rejestracji na turniej. Procedura bezpieczeństwa podczas turnieju tańca w MDK Dom Harcerza.
Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się, iż: Bezpośrednie transmisje. SOBOTA 30 kwietnia NIEDZIELA 1 maja |