Bieżące informacje publikujemy na stronach facebookowych:
- dla kategorii młodzieżowych https://www.facebook.com/CeA-Challenge-Cup-101007425165586/?ref=pages_you_manage
- dla kategorii seniorskich https://www.facebook.com/CeA-Senior-108224127781446
Turniej obsługiwany jest przez Grupę CeA co oznacza, że jeden organizator zatroszczy się o wszystkie Wasze potrzeby turniejowe i około turniejowe. mail: mag.magic@interia.eu tel. 693 979 402
Uwaga nietypowe kategorie.
Show - regulamin znajduje się na końcu zakładki "informacje". W kategorii show nie pobieramy opłat startowych.
Solo Dance w kategoriach seniorskich - szczegóły kontakt mailowy.
Noclegi.
Dysponujemy pokojami dwuosobowymi bez śniadań w cenie 90,- zł za pokój za noc. Wersja jednoosobowa 75,- zł. Parking przy hotelu bezpłatny. Hotel zlokalizowany jest 950 m od sali turniejowej. Ceny noclegów obowiązują wyłącznie przy rezerwacji za naszym pośrednictwem.
Bufet i obiady.
Podczas turnieju będzie działał bufet z napojami i przekąskami. Za naszym pośrednictwem można zamówić obiady w cenie 25,- zł, gdyż bufet nie będzie prowadził sprzedaży ciepłych posiłków.
Stoiska.
Obuwie – Akces Dance.
Stroje – SHE.
Kamienie - Black Crystal
Czesanie i makijaż.
Przygotowanie wizerunkowe tancerek i tancerzy do startu. Obowiązują rezerwacje.
Ścianka.
Do dyspozycji tancerzy przygotowaliśmy profesjonalną ściankę do robienia zdjęć.
Serwis fotograficzny.
Oprócz możliwości zakupu zdjęć uczestników turnieju zrobionych w trakcie rywalizacji proponujemy specjalne sesje zdjęciowe.
Transmisja on-line.
Link do transmisji on-line (oddzielnie dla każdego bloku) dostępny będzie na naszej stronie facebookowej najpóźniej na dzień przed relacją. W opisie każdego bloku znajdziecie aktualny program.
Istnieje możliwość profesjonalnie nagranego pokazu pary tanecznej lub prezentacji reklamy sponsora turnieju.
Pakiet VIP.
Na turnieju wydzielona jest strefa VIP, do której wstęp mają wyłącznie osoby korzystające z pakietu VIP i obsługa. Pakiet VIP w cenie 140,- zł od osoby obejmuje całodzienny bilet wstępu, miejsce przy stoliku, posiłki i napoje zgodnie z menu, dostęp do strefy tancerza.
Trenerzy.
Trenerzy zarejestrowanych w terminie par tanecznych, którzy dokonają w terminie do 25 kwietnia zgłoszenia swojej obecności podczas turnieju są gośćmi Organizatora. Nie ponoszą opłat za wejście, mogą skorzystać ze specjalnej szatni dla Trenerów, otrzymują identyfikator uprawniający do dostępu do strefy tancerza i bezpłatny serwis kawowy.
Trenerzy korzystający z PAKIETU TRENERA (1 trener na klub) biorą udział w losowaniu butów treningowych ufundowanych przez firmę Akces Dance.
Obsługa turnieju.
Rejestracja, organizacja, rezerwacje, program, media, pokazy, – Cor et Animus Fundacja
Noclegi – Hotel Babilon
Wyżywienie – Aquadirect
Parking – TS Wisła
Czesanie i makijaż – Beata Szcześniak
Nagłośnienie i parkiet – MDK Dom Harcerza
Oświetlenie – EDDY EVENT
Muzyka – Jarosław Michałek
Prowadzenie – Adam Berkowicz
Serwis fotograficzny - WJAMM Photo
Transmisja – Kotamba
Dyplomy – Lobos PROMO
Medale, puchary - HONBU
Stoliki, pakiet VIP – Cor et Animus Fundacja (rezerwacje za pośrednictwem organizatora)
Klauzula informacyjna RODO i procedura bezpieczeństwa podczas turnieju w okresie pandemii COVID – 19 publikowane będą w zakładce „informacje” jako integralne części regulaminu turnieju do 28 kwietnia (czwartek) 2022 r. do godziny 22:00.
Szanowni Trenerzy,
Przypominamy, że jedyny skuteczny kontakt z organizatorem to mail. Czekamy na potwierdzenie Waszej obecności, a zgłoszonych w terminie i posiadających imienne identyfikatory premiujemy bezpłatną kawą i uczestnictwem w losowaniu pary obuwia treningowego firmy Akces. Do zobaczenia podczas turnieju.
Dojazd na turniej i parking, szatnie.
Wejście na teren obiektu jest od strony zachodniej (od ul. Reymana róg ul. Reymonta). Naprzeciw wejścia zlokalizowany jest parking ogólnodostępny przy stadionie miejskim (KS Wisła). Dla uczestników turnieju koszt parkingu to 10,- zł za postój do 5 godzin (proszę pobrać wzór identyfikatora na parking do włożenia za szybę):
http://coretanimus.pl/wp-content/uploads/2022/04/Parking-30-04.pdf
Na terenie MDK "Dom Harcerza" nie dysponujemy wolnymi miejscami parkingowymi dla uczestników. Można parkować wzdłuż ulicy Reymonta, ale proszę pamiętać, że w sobotę obowiązują w Krakowie strefy płatnego parkowania do godz. 20:00. W niedzielę strefy nie obowiązują.
Zasady organizacyjne.
Prosimy o niezgłaszanie się na turniej przed godziną rozpoczęcia rejestracji, gdyż nie będzie możliwości wcześniejszego wejścia na teren obiektu.
Osoby rezerwujące świadczenia za pośrednictwem organizatora: noclegi, wyżywienie, transport, czesanie, pakiet VIP, zgłoszenia trenerów, akredytacje, otrzymają potwierdzenia zwrotne drogą mailową. Prosimy o sprawdzenie, aby nie narażać się na niepotrzebne utrudnienia.
Strefa tancerza, druga sala treningowa.
Na turnieju wydzielona jest strefa tancerza i druga sala treningowa, do której wstęp mają: tancerze w stroju tanecznym lub treningowym z przypiętym numerem startowym, trenerzy korzystający z pakietu dla Trenerów z widocznym identyfikatorem, osoby korzystające z pakietu VIP z widocznym identyfikatorem, Sędziowie i obsługa.
Strefa Sędziów.
Strefa Sędziów jest strefą wydzieloną, dostępną wyłącznie dla Sędziów i obsługi. Kontakt z osobami znajdującymi się w strefie Sędziów wyłącznie przez rejestrację TURNIEJU lub przechodząc przez parkiet do Konferansjera.
Biuro rzeczy znalezionych.
Po rzeczy znalezione prosimy zgłaszać się w miejscu wypisywania dyplomów (za wyjątkiem czasu ogłaszania wyników).
Działalność podmiotów trzecich.
Wykonywanie przez podmioty trzecie jakiejkolwiek działalności, w tym gospodarczej, na terenie obiektu podczas CeA Challenge Cup Majówka w Krakowie, bez uprzedniej zgody organizatora jest bezwzględnie zabronione.
Wykorzystywanie oznakowań graficznych identyfikujących CeA Challenge Cup Majówka w Krakowie w celach zawodowych lub zarobkowych przez podmioty trzecie wymaga uprzedniej zgody organizatora.
Wszystkie płatności gotówką przy rejestracji na turniej.
Procedura bezpieczeństwa podczas turnieju tańca w MDK Dom Harcerza.
- Na teren obiektu zostaną wpuszczeni uczestnicy, opiekunowie i trenerzy.
- Wejście dla widzów będzie możliwe w zależności od obowiązujących w dniu turnieju obostrzeń i ograniczeń. Organizator nie rezerwuje miejsc dla widzów.
- Przy wejściu na teren obiektu - możliwy pomiar temperatury i dezynfekcja rąk. Osoby z temperaturą powyżej 37° C nie będą wpuszczone na teren obiektu.
- Na teren obiektu na dany blok można wejść wyłącznie w czasie godzin pracy rejestracji.
- Nie ma możliwości wielokrotnego wchodzenia i wychodzenia z obiektu.
- Numery startowe zwrotne dezynfekowane – numery nie zwrócone traktujemy jako sprzedane w cenie 50,- zł, a uzyskane środki przeznaczamy na wsparcie Klubu Tanecznego osób niepełnosprawnych z zespołem Downa.
- Szatnie i powierzchnie często używane dezynfekowane są na bieżąco co najmniej raz w bloku tanecznym.
- W przestrzeniach wspólnych obowiązuje zachowanie dystansu społecznego 1,5 m.
- Po zakończonej rywalizacji prosimy o sprawne opuszczanie obiektu.
- Pomiędzy blokami tanecznymi przeprowadzane jest wietrzenie obiektu.
- Zakaz spożywania posiłków w strefie tancerza.
- W przypadku wystąpienia u uczestnika objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, osoba ta jest izolowana w IZOLATORIUM, a Kierownik Turnieju zawiadamia o tym fakcie stację sanitarno-epidemiologiczną i stosuje się do wytycznych.
Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje się, iż:
1. administratorem danych osobowych jest Polskie Towarzystwo Taneczne, ul. Ofiar Dąbia 4, 31-566 Kraków,
2. dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań Polskiego Towarzystwa Tanecznego na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a oraz Art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
3. dane osobowe przechowywane będą w czasie do momentu ustania przetwarzania w celach analityki oraz planowania biznesowego, na podstawie Art.6, ust 1, lit. f (RODO) –prawnie usprawiedliwionego interesu administratora,
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
5. każdy członek zwyczajny posiada prawo do dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub odwołania uprzednio udzielonej zgody,
6. członek zwyczajny ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
7. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową uczestnictwa w rywalizacji Polskiego Towarzystwa Tanecznego,
8. zgłoszenie do udziału w turnieju jest równoznaczne z akceptacją warunków rozgrywania turnieju zgodnie z przepisami STT PTT.
9. zawodnik zgłaszający swój udział w turnieju wyraża na zawsze i bezwarunkowo zgodę na nieodpłatną rejestrację fotograficzną, video, internetową i telewizyjną wszystkich prezentacji oraz ich wykorzystanie w dowolnych mediach przez Polskie Towarzystwo Taneczne oraz Organizatora na potrzeby organizowanego turnieju a także na wykorzystanie danych osobowych w materiałach turnieju,
10. start w turnieju jest równoznaczny ze zgodą na upublicznienie wyników turnieju w sposób przewidziany przez system informatyczny Polskiego Towarzystwa Tanecznego,
11. zgłoszenie na turniej jest jednoznaczne z oświadczeniem, że stan zdrowia pozwala na udział w turnieju tańca.
Bezpośrednie transmisje.
SOBOTA 30 kwietnia
BLOK1
https://youtu.be/xdpNGLPx6jM
BLOK 2
https://youtu.be/eTBKEU1ZFKs
BLOK 3 Senior standard
https://youtu.be/VXhFAeliGM0
BLOK 4 Senior latin i SHOW
https://youtu.be/p12PZs8nD9A
NIEDZIELA 1 maja
BLOK 1
https://youtu.be/v8hRIZrploM
BLOK 2
https://youtu.be/230aKSPdsM8
BLOK 3
https://youtu.be/lVYQXluem3Q
Zasady rozgrywania kategorii show podczas turnieju CeA Challenge Cup Majówka w Krakowie w dniu 30.04.2022 roku.
1. Rywalizacja w kategorii show przeprowadzana jest oddzielnie w stylach:
- tańce standardowe
- tańce latynoamerykańskie
2. Wszystkie startujące pary powinny dosłać drogą mailową do dnia 25.04.2022r. następujące informacje:
- imiona i nazwiska tancerzy
- tytuł choreografii, imię i nazwisko choreografa
- tytuły utworów muzycznych i nazwiska ich wykonawców
- czas trwania choreografii łącznie z wejściem i zejściem
- listę używanych rekwizytów
3. Choreografia
- nie określa się liczby tańców standardowych, które mają być zawarte w układach w stylu standard
- nie określa się liczby tańców latynoamerykańskich, które mają być zawarte w układach w stylu latynoamerykańskim
- dopuszczone są inne formy tańca w układach tanecznych w poszczególnych stylach tanecznych
- czas trwania choreografii innych form tanecznych w poszczególnych stylach tanecznych nie może w sumie przekraczać 16 taktów
- nie określa się długości czasu choreografii tańczonej bez trzymania,
nie mniej jednak nie może on zaburzać charakteru tańca towarzyskiego
- dopuszcza się różne ustawienia partnera i partnerki względem siebie w trzymaniu w tańcach standardowych (np. pozycja shadow, itp.)
- dopuszcza się podnoszenia partnera/partnerki
- dopuszcza się elementy akrobatyczne
- choreografia powinna być zbudowana tak, aby przekazywała pewną historię lub emocje artystyczne i była zgodna z charakterem tańców standardowych/latynoamerykańskich
- elementy choreograficzne użyte w układach tanecznych powinny być zgodne z zasadami dobrego smaku
- choreografia powinna posiadać tytuł określający opowiadaną historię, dostarczane emocje, muzykę
4. Muzyka
- muzyka musi być dostarczona organizatorowi drogą elektroniczną w terminie do dnia 25.04.2022r. i powinna być najlepszej jakości
- muzyka nie może być grana na żywo
- dodatkowo nagranie powinno być dostarczone przy rejestracji pary, najpóźniej na 30 minut przed próbą parkietu, na dysku pamięci USB, nośnik powinien zawierać tylko jeden utwór i być w kopercie, na której powinny znaleźć się następujące informacje:
- styl taneczny
- imiona i nazwiska tancerzy
- informacje o ustawieniu pary przed prezentacją i w momencie uruchomienia nagrania
5. Rekwizyty
- dozwolone jest używanie rekwizytów, ale użycie ich powinno być zgodne z tytułem choreografii oraz powinno być stałym elementem kostiumu
- nie można używać stałych elementów scenograficznych jako rekwizytów np. ławka, latarnia, lampka itp.
- rekwizyty nie mogą zagrażać bezpieczeństwu ani zdrowiu tancerzy i publiczności
- rekwizyty, których użycie może spowodować uszkodzenie parkietu lub innych elementów sali nie są dozwolone
- w wątpliwych przypadkach o dopuszczeniu rekwizytu do Turnieju decyduje Kierownik Turnieju w porozumieniu z Sędzią Głównym
- dopuszcza się użycie symboli religijnych i politycznych jako rekwizytów, ale nie mogą one obrażać uczuć religijnych i przekraczać zasad dobrego smaku
- użycie symboli religijnych i politycznych musi być ściśle związane z choreografią i muzyką
6. Stroje taneczne i makijaż
- stroje taneczne powinny być dostosowane do charakteru prezentowanej choreografii
- dopuszcza się stroje typowe dla tańców standardowych i latynoamerykańskich
- strój taneczny powinien zasłaniać strefy intymne zgodnie z obowiązującymi przepisami STT PTT
- dopuszcza się użycie biżuterii osobistej pod warunkiem, że jest ona integralną częścią stroju
- symbole religijne i polityczne mogą być elementem stroju tylko wtedy, kiedy ich użycie podkreśla układ taneczny i ma uzasadnienie ze względu na opowiadaną historię i przekazywane emocje
- dopuszcza się prezentację logo i nazw sponsorów zgodnie z obowiązującymi przepisami STT PTT o powierzchni 40 cm2
- intensywność i rodzaj makijażu powinny być dostosowane do charakteru choreografii i stylu tanecznego
7. Czas trwania układów tanecznych
- czas trwania układu tanecznego powinien wynosić nie mniej niż 3 minuty i nie więcej niż 4,5 minuty
- całość występu z wejściem i zejściem nie może przekraczać 6 minut
- przekroczenie czasu regulaminowego skutkuje dyskwalifikacją pary
8. Próba parkietu
- o sposobie przeprowadzenia próby decyduje Kierownik Turnieju w porozumieniu z Sędzią Głównym
- dopuszcza się przeprowadzenie próby bez muzyki na jednym parkiecie dla wszystkich startujących par
- w przypadku dużej liczby startujących par próba powinna być przeprowadzona w kilku grupach tak, aby zapewnić swobodę parom na parkiecie i równocześnie nie spowodować opóźnienia w rozpoczęciu turnieju
9. Kolejność startu
- ustalenie kolejności startu w poszczególnych stylach odbywa się w drodze losowania w obecności startujących par i Sędziego Głównego
- sposób przeprowadzania losowania zgodny z zasadami etyki sędziowskiej określa Sędzia Główny
10. Ocena sędziowska startujących par
- sędziowie oceniają pary patrząc na nie od strony publiczności (z góry)
- ocenie sędziowskiej podlegają następujące elementy:
- technika
- choreografia
- image, ogólne wrażenie
- show
- sposób oceny w eliminacjach:
- w każdym z wymienionych kryteriów Sędzia może przyznać od 1 do10 pkt.
- para może uzyskać od każdego sędziego maks. 40 pkt.
- suma punktów decyduje o kwalifikacji pary do następnej rundy lub finału
- do finału kwalifikuje się 5 do 7 par
w rundzie finałowej obowiązuje ocena jawna na miejsca
|