1. Przed wejście na halę obowiązuje pomiar temperatury oraz dezynfekcja rąk.
2. Maseczki obowiązują wszędzie opiekunów i trenerów.
a) Tancerze są zwolnieni z obowiązku noszenia maseczki w strefie tancerza i na parkiecie.
b) Sędziowie są zwolnieni z noszenia masczki w strefie sędziego i pokoju sędziowskim
3.Wejście na HALĘ na dany blok odbywa się tylko podczas REJESTRACJI PAR danego bloku. Nie ma możliwości wejścia na teren obiektu wcześniej.
4. PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE WYDRUKOWANIE I WYPEŁNIENIE DEKLARACJI COVID aby nie tworzyły się KORKI przy wejściu . TREŚCI DEKLARACJI dostępne są w zakładce ,,Regulamin"
5. Opiekunowie mogą przebywać w strefie opiekuna na balkonie oraz korzystać z holu. W szatni opiekunowie mogą przebywać wyłącznie podczas pomocy w ubraniu nieletniego tancerza (jeden opiekun na tancerza) .
6. Tancerze powinni przebywać głównie w strefie tancerza natomiast jeśli chcą przejść do strefy opiekuna czy na hol muszą koniecznie założyć maskę.
7. Trenerzy mogą przebywać: w strefie trenera i tancerza, holu, strefie opiekuna.
8. Rejestracja odbywa się bez książeczek i kart tancerza. Numerki są bezzwrtone, jednorazowe. Prosimy aby w przypadku par parę rejestrowała jedna osoba z pary aby nie robić nie potrzebnego tłoku na holu.
9.Nie będzie na początku każdego bloku grupowej prezentacji par. Po przedstawieniu sędziów rywalizacja zaczyna się od razu.
10.Nagrody będą wydawane każdej kategorii osobno. Medale będą dawane do ręki tancerz sam zawiesza sobie medal na szyję. Czekając na nagrody pary/soliści ustawiają się w odstępach 1,5 m. Nie będzie wejścia wszystkich finalistów w danym bloku. W miarę możliwości nagrody mogą być wydawane w trakcie bloku jeżeli jakaś z kategorii wcześniej zakończy swoją rywalizację. Bardzo prosimy aby przebywać blisko parkietu i słuchać komunikatów konferansjera.
11. Obowiązuje limit 150 uczestników (w jednym bloku), jeżeli liczba zgłoszeń przekroczy limit, organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia list startowych oraz do wycofania najmniej licznych kategorii. (w liczbę tą nie wliczamy obsługi turnieju, sędziów, trenerów i opiekunów).
12.Na turniej wchodzimy wejściem głównym natomiast z turnieju wychodzimy wyjściem tylnym od strony szatni.
13. Na holu będzie stoisko z kawą firma ARC i stoisko z butami,odzieża treningową I dodatkami fimy Artdance.
Bufetu nie będzie prosimy o zaopatrzenie się we własny prowiant.
14. Po zakończeniu każdego z bloków prosimy o szybkie opuszczenie sali abyśmy mogli ją wywietrzyć i zdezynfekować na kolejny blok.
15. Osoby które zakończą rywalizację prosimy o szybkie korzystanie z szatni i opuszczenie budynku aby nie robiły się
nie potrzebne tłumy.
16. Prosimy o czytanie dokładnej rozpiski na drzwiach do szatni - która kategoria/klasa jest przydzielona do danej szatni. Po zamknięciu list startowych szatnie rozpiszemy tak aby w każdej z szatni była podobna liczba osób tak aby żadna z szatni nie była przepełniona.
17. Próba parkietu odbędzie się z podziałem na numery parzyste i nieparzyste (gr.1 parzyste, gr.2 nie parzyste) po to aby uniknąć zbytniego tłoku na parkiecie.
MAMY NADZIEJĘ ŻE WSPÓLNYMI SIŁAMI I WZAJEMNYM ZROZUMIENIEM UDA NAM SIĘ W TYCH TRUDNYCH CZASACH PRZEŻYĆ KOLEJNY TURNIEJ W MIŁEJ I SPORTOWEJ ATMOSFERZE :)
Rozkład stref
Ze względu na obostrzenia związane z pandemią dla bezpieczeństwa Państwa hala została podzielona na strefy:
|