1. Nazwa Turnieju CeA Challenge Cup Senior z kategoriami młodzieżowymi 2. Organizator turnieju Cor et Animus Fundacja Folwark Zalesie 3. Termin 2020.11.14 4. Miejsce Folwark Zalesie Grajów 150, 32-020 Wieliczka 5. Wymiary parkietu 24 m x 12 m 6. Obsługa Turnieju Kierownik Turnieju Krzysztof Mycek, tel. 693 979 401, e-mail: mag.magic@interia.eu Biuro Turnieju tel. 693 979 402 Prowadzenie Jarosław Całka Oprawa muzyczna Agnieszka Abram Oprawa audiowizualna EDDY event Przemysław Klejdysz 7. Charakter turnieju: ogólnopolski, otwarty okręgowy, indywidualny, PREMIUM 8. Turniej rozgrywany jest zgodnie z przepisami PTT. Dla kategorii Solo Dance w klasie G jest to Otwarty Okręgowy Turniej Klasyfikacyjny. W klasach F, E, D, C, B, A dodatkowy 1 punkt PREMIUM uzyskuje 70% par/tancerzy. Procedura bezpieczeństwa podczas turnieju w okresie pandemii COVID – 19 zamieszczona w zakładce „informacje” i aktualizowana na bieżąco zgodnie ze zmianami obostrzeń, jest integralną częścią niniejszego regulaminu. 9. Zgłoszenie do udziału w turnieju jest równoznaczne z akceptacją warunków rozgrywania Klauzula informacyjna (udostępnianie wizerunku) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje się, że:
10. Zawodnicy - klasy taneczne / kategorie wiekowe:
11. Skład Komisji Sędziowskiej, w tym Sędzia Główny punktujący. 1 Konrad Buczma - Sędzia Główny 2 Anna Smoroń 3 Adam Berkowicz 4 Jarosław Dziedziczak 5 Andrzej Orszulak 6 Krzysztof Kozana 7 Kamil Mróz 8 Agnieszka Gąsiorowska 9 Andrzej Gąsiorowski 12. Skład Komisji Skrutacyjnej 1 Aneta Kurzeja 2 Paweł Łyczko - Skrutiner Główny 13. Opłata za przekazanie praw do organizacji turnieju w kwocie 300,- zł została wniesiona na konto Zarządu Okręgu Małopolskiego PTT. 14. Warunki uczestnictwa w turnieju W turnieju może wziąć udział para, która: - jest zarejestrowana w CBD PTT, - posiada książeczkę startową z wpisaną aktualną licencją taneczną, - ma opłaconą składkę członka zwyczajnego na dany rok kalendarzowy, - należy do członka wspierającego, który ma opłaconą składkę członka wspierającego na dany rok kalendarzowy, - zostanie zgłoszona on-line przez CBD PTT w terminie do dnia 4 listopada (środa) 2020 roku do godziny 24:00 (baza jest zamykana automatycznie), - podda się pomiarowi temperatury, wypełni i podpisze oświadczenie, - wniesie opłatę startową w wysokości: kombinacja klasa H, G, F, E - 40,- zł/osoba klasy jeden styl - 35,- zł/osoba Obowiązuje limit 250 uczestników w dwóch sąsiadujących blokach tanecznych, jeżeli liczba zgłoszeń przekroczy limit, organizator może odmówić przyjęcia kolejnych zgłoszeń i zastrzega sobie prawo do wyeliminowania najmniej licznych kategorii z uwagi na ograniczenia ilości uczestników turnieju. Ze względu na ograniczenia liczby uczestników zawarte w rozporządzeniu Rady Ministrów z 25 lipca 2020r. organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia list startowych. Wejście na teren obiektu uczestników i opiekunów/trenerów rozpoczyna się w godzinie rozpoczęcia rejestracji danego bloku tanecznego. W razie wycofania pary z turnieju obowiązkowe jest zawiadomienie organizatora, a opłata startowa nie podlega zwrotowi. Dokonanie zgłoszenia i udział w turnieju równoznaczny jest z wyrażeniem na zawsze i bezwarunkowo zgody na rejestrację fotograficzną, wideo i telewizyjną wszystkich prezentacji oraz ich wykorzystywanie, publikację i emisję w dowolnych mediach, a także na potrzeby reklamy. 15. Bilety, wejściówki (rezerwacje mag.magic@interia.eu tel. 693 979 402) Sprzedaż biletów dla publiczności odbywać się będzie na podstawie wcześniejszej rezerwacji mailowej (do dnia zakończenia zgłoszeń zawodników). Będą obowiązywać ograniczenia w wypełnieniu widowni (na dzień dzisiejszy 50% czyli 125 osób na jeden blok taneczny)). Zalecamy dokonanie rezerwacji miejsc. Wpuszczane będą wyłącznie osoby, które poddadzą się pomiarowi temperatury oraz wypełnią i podpiszą oświadczenie. Osoby bez rezerwacji będą wpuszczane na teren obiektu w drugiej kolejności. Bilety wstępu: 40,- zł/osoba/dzień, (ulgowy 20,- zł) 20,- zł/osoba/blok, (ulgowy 10,- zł) 50,- zł/osoba za miejsce przy stoliku Opłata COVID wynosi 10,- zł od osoby wchodzącej na turniej. Nie pobieramy opłat za nagrywanie lub robienie zdjęć. Wejście publiczności na teren obiektu będzie możliwe na 30 minut przed rozpoczęciem bloku tanecznego. 16. Dodatkowe informacje organizatora Pary biorą udział w rywalizacji na własne ryzyko i oświadczają, że nie mają przeciwwskazań do uczestnictwa w rywalizacji sportowej. - opieka medyczna zapewniona - stoisko obuwie i akcesoria – Akces Dance - stoisko stroje taneczne - SHE - bufet – tak - serwis fotograficzny i filmowy – tak - noclegi – możliwość rezerwacji poprzez organizatora w bliskiej odległości od miejsca rozgrywania turnieju - po upływie zgłoszeń par organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w programie, łącznie z prawem do rezygnacji z organizacji turnieju w danej kategorii - w przypadku małej ilości zgłoszonych par, organizator zastrzega sobie prawo do połączenia klas - oficjalny program turnieju zostanie podany zgodnie z przepisami PTT do 12 listopada 2020 r. do godziny 22:00 17. Odpowiedzialność organizatora - organizator nie ubezpiecza zawodników - organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni i na terenie obiektu - obowiązują ochraniacze na obcasy dla tancerek - obowiązuje zakaz polewania parkietu wodą 18. Puchary, medale, dyplomy, nagrody - puchary lub medale dla pierwszych trzech par - dyplomy dla par finałowych - nagrody rzeczowe od sponsorów 19. Program turnieju [uwaga planowany minutowy program turnieju będzie publikowany w zakładce „informacje”]
21. Uwagi: - pary przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej,
Kraków, 22 września 2020 roku Krzysztof Mycek | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||