W przypadku przesłania do organizatora adresu mailowego informacje o turnieju i programie minutowym będą przesyłane bezpośrednio uczestnikowi. Program minutowy będzie uwzględniał przerwę obiadową i zakończenie turnieju umożliwiające przygotowanie do wieczornego Balu Ordynackiego. Program wydarzenia: udział w poszczególnych blokach wydarzenia jest dobrowolny i każdy z zgłaszających się uczestników może wybrać dowolną kombinację. Rejestrację i płatności za wybrane pozycje dokonujemy jednorazowo w rejestracji. Uwaga, możliwe są zmiany godzin, w szczególności należy wziąć pod uwagę wariant wcześniejszego rozegrania II bloku turnieju i przeniesienia rywalizacji w klasie F z bloku III do bloku II. czwartek 11-01-2018 11:00 – 13:00 praktis ST 15:00 – 17:00 praktis LA 18:00 – 19:00 rejestracja 19:00 – 20:00 kulig 20:00 - ??? ognisko/kolacja integracyjna piątek 12-01-2018 8:00 – 10:00 śniadanie 10:00 – 11:30 praktis ST 11:30 – 12:00 rejestracja 12:00 – 13:30 zabawy taneczne 13:30 – 14:00 obiad 15:00 – 16:30 praktis LA 16:30 – 17:00 rejestracja 17:00 – 19:00 warsztaty 20:00 - ??? kolacja/dyskusja I część 20:00 – 22:00 praktis „10” [5x10 tańców po 2 min ST/LA/LA/ST/ST/………..] 21:00 – 22:00 rejestracja 22:00 - ??? dyskusja II część sobota 13-01-2018 8:00 – 10:00 śniadanie 9:00 – 20:00 turniej zgodnie z oddzielnym programem 13:30 – 14:00 obiad I tura 15:00 – 16:00 obiad II tura 16:00 – 19:00 serwis kawowy 20:00 – 22:00 regeneracja 22:00 – 5:00 (6:00) Bal Ordynacki (prośba o punktualność) niedziela 14-01-2018 8:00 – 12:00 śniadanie, pogaduchy 12:00 - ??? pożegnania Rezerwacje: wszelkie rezerwacje i zgłoszenia (noclegi, wyżywienie, sale na praktisy, warsztaty, uczestnictwo w Balu Ordynackim, kulig, inne prośby) należy dokonać za pośrednictwem organizatora i nie wymagają przedpłat. Potwierdzenie rezerwacji zostanie odesłane e-mailem. Transport: zapewniam bezpłatne miejsca parkingowe (parking niestrzeżony), a dla uczestników korzystających z transportu publicznego organizuję odpłatny transfer z Zamościa, Szczebrzeszyna lub Ruskich Piasków (stacja PKP) na miejsce noclegu i rozgrywania turnieju. Noclegi w Marinie i agroturystyce nie wymagają przemieszczania się prywatnymi samochodami uczestników. Ostateczny termin zgłaszania chęci skorzystania z transportu mija 5-01-2018 r. Noclegi za pośrednictwem organizatora turnieju i przy płatności gotówką. Bardzo ułatwią rozdział pokoi propozycje rezerwacji większego pokoju przez np. dwie pary. Hotel Marina; pokoje 2,3,4 – osobowe; 50,- zł/os/dzień; śniadanie 15,- zł na miejscu. Dla uczestników turnieju (minimum dwie opłaty startowe) i Balu Ordynackiego, biorących udział w warsztatach lub kuligu, nocleg z piątku na sobotę jest bezpłatny. W czwartek i piątek zakwaterowanie jest możliwe od godziny 10:00. Niestety ilość bezpłatnych miejsc noclegowych jest ograniczona. Osoby rezerwujące noclegi przed czwartkiem lub od niedzieli również będą rozliczane wg powyższych cen. Agroturystyka Tęcza 350 m od Hotelu Marina; pokoje 2,3,4 – osobowe; 40,- zł/os/dzień; śniadanie 15,- zł w Hotelu Marina. W piątek zakwaterowanie jest możliwe od godziny 10:00. Agroturystyka Kucyk 1,1 km od Hotelu Marina; pokoje 4,5 – osobowe; 30,- zł/os/dzień; śniadanie 15,- zł w Hotelu Marina. W piątek zakwaterowanie jest możliwe od godziny 10:00. Hotel Perła Roztocza Szczebrzeszyn 11,7 km od Hotelu Marina; pokoje 2,3,4 – osobowe; 45,- zł/os/dzień; śniadanie 15,- zł na miejscu. W piątek i sobotę zakwaterowanie jest możliwe od godziny 12:00. Wyżywienie: dla wszystkich uczestniczących w turnieju dostępny bezpłatny serwis kawowy (sobota), a także możliwość wykupienia śniadań w ramach szwedzkiego stołu w cenie 15,- zł (piątek, sobota, niedziela) i obiadów firmowych w cenie 15,- zł (piątek, sobota). Osoby towarzyszące i trenerzy: mile widziani, po uprzednim zgłoszeniu prześlę zaproszenia lub wejściówki. Praktisy: w czwartek i piątek bezpłatne praktisy grupowe. Kulig: dla wytrwałych i przy sprzyjającej pogodzie obsługa hotelu zorganizuje kulig połączony z ogniskiem, grzańcem, bigosem lub kiełbaską. Trasa kuligu prowadzi przez las, a ognisko na plaży nad zalewem Nielisz. Koszt 40,- zł, ale uczestniczyć musi minimum 20 osób. W przypadku małej ilości śniegu przewidziana jest kolacja integracyjna. Warsztaty i wspólna kolacja: prowadzenie Andrzej Łukomski, temat przewodni „taniec grupowy jako zabawa”. Podczas zajęć serwis kawowy, a po zajęciach wspólna kolacja i dyskusja o ruchu seniorskim w PTT. Koszt 40,- zł od osoby. Nagrody: oprócz tradycyjnych pucharów, medali i dyplomów dla występujących w pokazach przewidywane są nagrody specjalne. Bal Ordynacki: po turnieju zapraszam na Bal Ordynacki. Bal poprowadzą i muzykę dobiorą nasi goście. Zarezerwowałem czas na pokazy, proszę o ewentualne zgłoszenia. W cenę balu wliczone jest pełne wyżywienie i alkohol. Obsługa kelnerska do godz. 4:00, a sala i tańce do ostatniego uczestnika (przewiduję godz. 6:00). Koszt balu 100,- zł od osoby. Proszę o wcześniejsze zgłaszanie sugestii związanych z przydziałem miejsc przy stołach. Podczas Balu nastąpi start Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Prośby: to pierwszy turniej po Nowym Roku i warto pamiętać o opłaceniu składek członkowskich, a przy rejestracji sprawdzić datę urodzenia (zmiana kategorii wiekowych). Dla chętnych zaproponowałem czas i miejsce na dyskusje. Jeżeli jesteście zainteresowani proszę o sugerowanie nurtujących nas tematów związanych z ruchem tanecznym seniorów. Wszelkie pytania i sugestie proszę przesyłać drogą e-mailową.
Z tanecznym pozdrowieniem Krzysztof Mycek tel. 693 979 401 e-mail: mag.magic@interia.eu |