1. Nazwa Turnieju Mikołajowy OTTT 2. Organizator turnieju Cor et Animus Fundacja 3. Termin 2020.11.28 4. Miejsce 32-020 Wieliczka, Grajów 150 5. Wymiary parkietu 24 m x 12 m 6. Obsługa Turnieju Kierownik Turnieju Krzysztof Mycek, tel. 693 979 401 e-mail: mag.magic@interia.eu Biuro Turnieju tel. 693 979 402 Prowadzenie Jarosław Całka Oprawa muzyczna Agnieszka Abram Oprawa audiowizualna EDDY event Przemysław Klejdysz 7. Charakter turnieju: ogólnopolski, indywidualny, PREMIUM 8. Turniej rozgrywany jest zgodnie z przepisami PTT. Procedura bezpieczeństwa podczas turnieju w okresie pandemii COVID – 19 zamieszczona w zakładce „informacje” i aktualizowana na bieżąco zgodnie ze zmianami obostrzeń, jest integralną częścią niniejszego regulaminu. 9. Zgłoszenie do udziału w turnieju jest równoznaczne z akceptacją warunków rozgrywania Klauzula informacyjna (udostępnianie wizerunku) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje się, że:
10. Zawodnicy - klasy taneczne / kategorie wiekowe:
11. Skład Komisji Sędziowskiej, w tym Sędzia Główny punktujący. 1 Małgorzata Dziedziczak 2 Anna Jabczyńska 3 Ada Wantuch delegowana przez ZOM 4 Dariusz Dragan Sędzia Główny 5 Wojciech Jabczyński 6 Dariusz Kurzeja 7 Wojciech Wolinowski 12. Skład Komisji Skrutacyjnej 1 Aneta Kurzeja 2 Paweł Łyczko - Skrutiner Główny 13. Opłata za przekazanie praw do organizacji turnieju w kwocie 300,- zł została wniesiona na konto Zarządu Okręgu Małopolskiego PTT. 14. Warunki uczestnictwa w turnieju W turnieju może wziąć udział para, która:- jest zarejestrowana w CBD PTT, - posiada książeczkę startową z wpisaną aktualną licencją taneczną, - ma opłaconą składkę członka zwyczajnego na dany rok kalendarzowy, - należy do członka wspierającego, który ma opłaconą składkę członka wspierającego na dany rok kalendarzowy, - zostanie zgłoszona on-line przez CBD PTT w terminie do dnia 25 listopada (środa) 2020 roku do godziny 24:00 (baza jest zamykana automatycznie), - podda się pomiarowi temperatury, wypełni i podpisze oświadczenie, - wniesie opłatę startową w wysokości: kombinacja klasa H, G, F, E - 40,- zł/osoba klasy jeden styl - 35,- zł/osoba Obowiązuje limit 250 uczestników w dwóch sąsiadujących blokach tanecznych, jeżeli liczba zgłoszeń przekroczy limit, organizator może odmówić przyjęcia kolejnych zgłoszeń i zastrzega sobie prawo do wyeliminowania najmniej licznych kategorii z uwagi na ograniczenia ilości uczestników turnieju. Ze względu na ograniczenia liczby uczestników zawarte w rozporządzeniu Rady Ministrów z 25 lipca 2020r. organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia list startowych. Wejście na teren obiektu uczestników i opiekunów rozpoczyna się w godzinie rozpoczęcia rejestracji danego bloku tanecznego. W razie wycofania pary z turnieju obowiązkowe jest zawiadomienie organizatora, a opłata startowa nie podlega zwrotowi. Dokonanie zgłoszenia i udział w turnieju równoznaczny jest z wyrażeniem na zawsze i bezwarunkowo zgody na rejestrację fotograficzną, wideo i telewizyjną wszystkich prezentacji oraz ich wykorzystywanie, publikację i emisję w dowolnych mediach, a także na potrzeby reklamy. 15. Bilety, wejściówki (rezerwacja mag.magic@interia.eu tel. 693 979 402) Sprzedaż odbywać się będzie na podstawie wcześniejszej rezerwacji mailowej (do dnia zakończenia zgłoszeń zawodników). Będą obowiązywać ograniczenia. Zalecamy dokonanie rezerwacji miejsc z uwzględnieniem zasady, aby na jednego uczestnika przypadał jeden opiekun. Wpuszczane będą wyłącznie osoby, które poddadzą się pomiarowi temperatury oraz wypełnią i podpiszą oświadczenie. Osoby bez rezerwacji będą wpuszczane na teren obiektu w drugiej kolejności. Bilety: 20,- zł/osoba/blok, (ulgowy 10,- zł) Opłata COVID wynosi 10,- zł od osoby wchodzącej na turniej. Nie pobieramy opłat za nagrywanie lub robienie zdjęć. 16. Dodatkowe informacje organizatora Pary biorą udział w rywalizacji na własne ryzyko i oświadczają, że nie mają przeciwwskazań do uczestnictwa w rywalizacji sportowej. - opieka medyczna zapewniona - stoisko obuwie i akcesoria – Akces Dance - stoisko stroje taneczne - SHE - bufet – tak - serwis fotograficzny i filmowy – tak - noclegi, wyżywienie – możliwość rezerwacji poprzez organizatora w miejscu rozgrywania turnieju - po upływie zgłoszeń par i tancerzy organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w programie, łącznie z prawem do rezygnacji z organizacji turnieju w danej kategorii - organizator zastrzega sobie prawo do połączenia lub rozłączenia klas - konkurencje Solo Dance (do 11 lat i 12-15 lat) zostaną rozegrane równolegle na tym samym parkiecie - oficjalny program turnieju zostanie podany zgodnie z przepisami PTT do 26 listopada 2020 r. do godziny 22:00 17. Odpowiedzialność organizatora - organizator nie ubezpiecza zawodników - organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatni i na terenie obiektu - obowiązują ochraniacze na obcasy dla tancerek - obowiązuje zakaz polewania parkietu wodą 18. Puchary, medale, dyplomy, nagrody - puchary lub medale dla pierwszych trzech par - dyplomy dla par finałowych - nagrody rzeczowe od sponsorów 19. Program turnieju
20. Wszelkie sprawy sporne nie ujęte w niniejszym regulaminie rozstrzyga Kierownik Turnieju w porozumieniu z Sędzią Głównym. 21. Uwagi: - pary przyjeżdżają na koszt własny lub instytucji delegującej,
Kraków, 16 listopada 2020 roku Krzysztof Mycek | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||