REGULAMIN PUCHARU KLAS C,B i A MŁODZIEŻY i PAR DOROSŁYCH Polskiego Towarzystwa Tanecznego Bieruń, 14 października 2018
1. Celem Pucharu jest: · wyłonienie zdobywców PUCHARU KLAS C, B i A na rok 2018 · popularyzacja sportowego tańca towarzyskiego i jego walorów wychowawczych
2. Organizatorami Pucharu są: · Polskie Towarzystwo Taneczne · Szkoła Tańca WIR Mysłowice · Bieruński Ośrodek Kultury oraz Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji
3. Termin i miejsce: 14 października 2018 Hala Sportowa Bieruńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bieruniu ul. Szarych Szeregów 15
4. Bilety wstępu: dostępne w dniu imprezy a) trybuny: 25 zł – możliwość opłaty na konto b) stoliki przy parkiecie: 40 zł miejsce przy stoliku (ilość miejsc ograniczona) Informacja i rezerwacja stolików: Przesłanie potwierdzenia wpłaty na adres mailowy: marzena@taniecwir.pl numer konta:Szkoła Tańca WIR PKO BP nr 89 1020 2528 0000 0002 0017 3542
5. Program Pucharu:
6. Prawo startu w Pucharze mają pary, które: · posiadają aktualne dane w Centralnej Bazie Danych PTT, · wpis do rejestru na 2018 rok, · przy rejestracji przedstawią dokument tożsamości lub książeczkę startową. 7. Warunkiem uczestnictwa w Pucharze jest : · rejestracja on-line na stronie www Pucharu zgodnie z terminem zgłoszeń, tj. do dnia 03.10.2018r. · wniesienie opłaty startowej na konto z podaniem imiona i nazwiska, Klubu, klasy, styl: Szkoła Tańca WIR nr konta bankowego - PKO BP nr 89 1020 2528 0000 0002 0017 3542 Opłata startowa wniesiona do dnia 03.10.2018 r. wynosi 50 zł od osoby za 1 styl (decyduje data nadania wpłaty). Opłata wniesiona po 03.10.2018r. wynosi 100 zł od osoby za 1 styl. W przypadku wycofania się pary opłata nie podlega zwrotowi. Zamknięcie list startowych nastąpi dnia: 10 pażdziernika 2018r. godz. 24.00. 8. Warunki uczestnictwa w Pucharze klas C, B, A · odebranie numeru startowego do czasu zamknięcia rejestracji · organizatorzy przyjmują zgłoszenia par dokonane wyłącznie przez członków wspierających PTT · organizatorzy nie wysyłają potwierdzeń przyjęcia par · lista startowa par jest publikowana na stronie internetowej Pucharu. Członek wspierający PTT, który po terminie zgłoszeń decyduje się na wycofanie pary z udziału w Pucharze, ma obowiązek o tym fakcie powiadomić pisemnie organizatora Pucharu (opłata nie podlega zwrotowi).W przypadku nie poinformowania Organizatora Pucharu członek wspierający PTT ponosi koszty na rzecz organizatora, w wysokości opłaty startowej pary wniesionej po terminie zgłoszeń (200zł za styl). Zgłoszenie rezygnacji z udziału w Pucharze jest odnotowywane w dokumentacji Pucharu z podaniem par i członków wspierających, których sprawa dotyczy.
9. Przeklasyfikowania: Klasę wyższą otrzymuje do 10% startujących par – nie mniej niż 3 pary. Kolejne 30 % par z całości uzyskuje 1 punkt PREMIUM. 10. Nagrody: · Zdobywcy 1-go miejsca w klasie A, B i C otrzymują medale, puchary i dyplomy, · Zdobywcy 2-go i 3-go miejsca w klasie A, B i C medale, dyplomy · pozostałe pary finałowe otrzymują dyplomy
Wysokość nagród finansowych Pucharu Klas:
B Klasa ST/LA
C Klasa ST/LA
11. Koszty: zainteresowani.
12. W czasie Pucharu działają: Komisja Sędziowska oraz Komisja Skrutacyjna, zatwierdzone przez ZG PTT oraz Konferansjer, Kierownik Muzyczny, Kierownik Pucharu, Biuro Pucharu, Opieka Medyczna:
13. Przebieg i sędziowanie Pucharu:
Sędzia Główny zawsze może przedłużyć czas trwania utworu, jeśli uzna, że jest to konieczne dla obiektywnej oceny tańca
14. Stroje i reklama na strojach tanecznych: Stroje i reklama na strojach zgodnie z Przepisami PTT
15. Filmowanie Pucharu:
16. W sprawach spornych decyduje Sędzia Główny Pucharu w porozumieniu z Oficjalnym Przedstawicielem PTT.
17. W sprawach techniczno-organizacyjnych wszystkich uczestników Pucharu obowiązuje bezwzględne podporządkowanie się zaleceniom Organizatorów.
18. Pozostałe informacje:
19. Adres korespondencyjny i kontakt do organizatorów Pucharu: Kierownik organizacyjny : Marzena Lozinszek Kontakt telefoniczny : 609 864 201 , e-mail : marzena@taniecwir.pl. strona www: taniecwir.pl
| |||||